Friday 17 July 2020

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

KALENDAR 2021

Berikut merupakan kalendar 2021 yang saya hasilkan sendiri menggunakan aplikasi Photoshop. Proses membuat kalendar ini sangat mudah malahan saya dapat mereka bentuk gambar dan kata-kata dengan menggunakan kreativiti sendri. Ia juga sekali gus dapat memdedahkan saya tentang ilmu menggunakan aplikasi tersebut. Kalendar 2021 merupakan tugasan terakhir saya dalam subjek Multimedia dalam Bahasa untuk semester ini. 

Jutaan terima kasih buat Prof. Dr. Normaliza dan Encik Akmal dalam memberikan ilmu yang tak terhingga dan  membantu saya dalam menyelesaikan proses pembuatan kalendar dan pembelajaran yang memdedahkan kepada saya tentang IT dan sebagainya. Semoga kita bertemu lagi😊💌







































No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

KALENDAR 2021 Berikut merupakan kalendar 2021 yang saya hasilkan sendiri menggunakan aplikasi Photoshop. Proses membuat kalendar ini sa...